Sidebar

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

28
Δευ, Νοε

ΠΟΕΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

ΘΕΜΑ : Νομοθεσία (Ενώσεις εν Ενεργεία Στρατιωτικών)

α. Υπ΄ αριθμ. πρωτ. 1057/03.7.2020 έγγραφό μας

β. Ερώτηση 8014/07.7.2020 της Βουλής των Ελλήνων

γ. Φ.900α/2631/17194/17.8.2020 Απάντηση κ. ΥΕΘΑ

Αξιότιμε κε Υπουργέ.

Με το (α) σχετικό έγγραφό μας σας είχαμε μεταφέρει την απογοήτευσή μας για την αντιμετώπιση που υφίστανται τα στελέχη των διοικητικών συμβουλίων των πρωτοβάθμιων ενώσεων – μελών μας, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας σχετικώς με τη μεταθετικότητά τους, γνωρίζοντάς σας συγκεκριμένη περίπτωση στελέχους του ΠΝ (με ΑΜ Υ-6297) ο οποίος αν και Γεν. Γραμματέας πρωτοβάθμιας ένωσης και μέλος της διοίκησης της Ομοσπονδίας μας εν τούτοις (απορριφθείσης σχετικής ενδικοφανούς προσφυγής από τον κ. ΥΦΕΘΑ) μετατέθηκε σε άλλη Υπηρεσία (άλλης Περιφερειακής Ενότητας), προκειμένου να «εγγράψει» υπολειπόμενο χρόνο διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας, αν και ως προς και αυτό το ζήτημα η σχετική νομοθεσία (και γνωμοδότηση του ΓΕΕΘΑ) είναι ξεκάθαρη.

Με αφορμή το ως άνω έγγραφό μας το ΚΚΕ κατέθεσε, δια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, τη (β) σχετική ερώτησή του, ζητώντας απαντήσεις επί συγκεκριμένων καίριων ερωτημάτων επί πραγματικών γεγονότων.

Ωστόσο, η (γ) σχετική απάντηση, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά ότι υπεκφεύγεται να απαντηθούν επί της ουσίας ερωτήματα με αληθινά περιστατικά (προφανώς γιατί δεν μπορεί να υπάρξει απάντηση), ενώ διαφαίνεται ότι καταβάλλεται μια συνεχής προσπάθεια να διαστρεβλωθούν τα αληθινά/πραγματικά δεδομένα από άλλα αληθοφανή, που όμως φθάνουν στον αναγνώστη ως μια προσπάθεια κουκουλώματος και «πάμε παρακάτω».

Συγκεκριμένα, ενώ ερωτάσθε:

- τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση ώστε να εφαρμόζεται η οικεία νομοθεσία (άρθρο 30Γ παρ. 7 του ν.1264/1982, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 66 παρ.4 του ν.4609/2019 και έκτοτε ισχύει) και να λογίζεται ο χρόνος διοίκησης - ειδικής υπηρεσίας των Προέδρων και των Γεν. Γραμματέων συνδικαλιστικών ενώσεων (πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων), ανεξάρτητα σε ποια Ομοσπονδία ανήκουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, εσείς απαντάτε επί άλλου θέματος (μεταθετικότητας), για το οποίο ουδόλως ερωτηθήκατε. Ακόμη όμως και εάν δεχθούμε ότι ερωτηθήκατε για τη μεταθετικότητα των μελών των διοικήσεων των οικείων δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων στρατιωτικών, εσείς απαντήσατε ότι το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας εφαρμόζει απαρέγκλιτα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, για το σύνολο των συνδικαλιστικών οργανώσεων και ελεύθερο πάσης αμφιβολίας τελεί το γεγονός ότι η πρόβλεψη περί αμεταθέτου, όπως περιλαμβάνεται στο πρώτο εδάφιο της παρ. 7 του άρθρου 30Γ του ν.1264/1982 (Α΄79), αφορά αποκλειστικά και μόνο τα μέλη της διοικήσεως των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων, αυτό δεν είναι ακριβές, αφού όπως σας επισημάναμε με το (α) σχετικό έγγραφό μας και τονίζουμε και με το παρόν έγγραφό μας, ήδη μετατέθηκε, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας το μέλος της διοίκησης της Ομοσπονδίας μας, στέλεχος του ΠΝ με ΑΜ Υ-6297. Κε Υπουργέ. Ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα; 

- Εάν ανακαλέσετε τη μετάθεση του ως άνω στελέχους του ΠΝ που παράνομα και καταχρηστικά μετατέθηκε, προκειμένου να «εγγράψει» χρόνο διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας, αν και ο χρόνος αυτός λογιζόταν καθόσον ο ίδιος τελούσε Γεν., Γραμματέας πρωτοβάθμιας ένωσης που ανήκει στην Π.Ο.Ε.Σ., εσείς δεν απαντάτε καθόλου, προφανώς γνωρίζοντας ότι έχουμε δίκιο. 

- Εάν για λόγους δικαιοσύνης, θα συμπληρώσετε τα άτομα για εξυπηρέτηση των αναγκών της Π.Ο.Ε.Σ. στον αριθμό ίσο με τα άτομα που υπηρετούν στο στρατιωτικό σας γραφείο της έτερης Ομοσπονδίας, εσείς απαντάτε ότι δεν προκύπτει από την ισχύουσα διάταξη του άρθρου 30Γ του ν.1264/1982 (Α΄ 79) υποχρεωτική τοποθέτηση ή μετάθεση σε αυτό στελεχών μελών συνδικαλιστικών οργανώσεων, για εξυπηρέτηση των αναγκών της Ομοσπονδίας στην οποία ανήκουν. Πράγματι η νομοθεσία δεν προβλέπει υποχρεωτική τοποθέτηση στρατιωτικών στα γραφεία των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων. Το ερώτημα όμως αφορούσε τους λόγους δικαιοσύνης της δυνητικής (όχι υποχρεωτικής) τοποθέτησης στρατιωτικών. Θεωρείται άραγε δικαιοσύνη, στο στρατιωτικό γραφείο του κ. ΥΕΘΑ να υπηρετούν δύο (2) άτομα (συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου) από την Ομοσπονδία μας και δώδεκα (12) άτομα από έτερη ομοσπονδία; Εάν αυτό είναι δικαιοσύνη τότε η (γ) σχετική απάντηση είναι ορθή.    

Από τα ανωτέρω κε Υπουργέ, δεν καταλείπεται πλέον καμία αμφιβολία ότι γίνεται μια μονόπλευρη προσπάθεια να αποδυναμωθεί η Ομοσπονδία μας και να καταλήξει το όλο εγχείρημα περί συνδικαλισμού στις Ένοπλες Δυνάμεις στις καλένδες. Άλλωστε δεν μπορεί να είναι πλέον τυχαίο γεγονός και να οφείλεται σε βεβαρημένο πρόγραμμα ότι μέχρι και σήμερα ενώ έχετε δεχθεί στο γραφείο σας αριθμό εκπροσώπων σωματείων – οργανώσεων δεν έχετε εισέτι δεχθεί αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας μας.

Επειδή, λοιπόν, όλοι θα κριθούν/με από τις πράξεις και τις ενέργειές μας, σας γνωρίζουμε ότι από το 2004, όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια της «συλλογικής έκφρασης» των στρατιωτικών μέχρι και σήμερα, μόνο νικηφόρα πορεία έχει καταγράψει η ιστορία και έτσι θα συνεχίσει να καταγράφεται για την Ομοσπονδία μας, παρά τα όποια εμπόδια κάποιοι «εκ των έσω» προσπαθούν να βάλουν. Το ποτάμι δεν μπορεί πλέον να γυρίσει πίσω.

 

1203-2020 ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΕΘΑ by ΠΟ ΕΣ on Scribd